Trykket på feil knapp

Alle kan gjøre feil, men jeg må ha lov å smile litt av og til når enkelte gjør det.

Ei eldre dame hadde trykket på “stoppknappen”, men stopplyset ble ikke tent.

– Ohoij, du må stoppe her, jeg har trykka på knappen! ropte hun.

Det var kanskje ikke så rart at det ikke lyste, for hun hadde trykket på usb-strømuttaket som vist på bilde.

Illustrasjonsbilde

 

Hun fortalte meg at bussjåføren pleide å stoppe selv om han ikke fikk noen stoppsignal fra henne – hvordan kunne jeg vite det?

Da er det godt når man har faste bussjåfører på ei rute og som ofte vet hvor de faste reisende skal av.

For det er ikke en selvfølge at det som blir sagt der bak blir hørt tydelig nok av bussjåføren der foran.

Jeg syntes bare det var litt gøy når denne eldre dama fortalte meg dette.

For når de ler av det selv må det være lov å smile litt sammen med dem.

Så om der er flere som lurte på hva dette er på de nye bussene, så er dette bare et strømuttak.

Strømuttak for ladning av mobiltelefoner og nettbrett – ja alt som bruker strøm via en USB.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

2 kommentarer
      1. Nei, det er sant. Hun var rask til å vise meg hvor hun hadde trykket. Hadde det vært stoppknappen som ikke virket ville jeg rapportert den inn til verksted. For de knappene må virke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg