Veldig uventa på bussen

En dame kom inn i bussen, og da hun så meg sa hun: – Så koselig å se en vegårsheiing!

Jeg kunne ikke skjønne hvordan hun kunne vite det om meg.

Men hun kom med noen opplysninger som gjorde inntrykk.

Hun sa at hun visste om at jeg hadde en søster, og hun påstod at vi to var like.

Jeg sa at jeg er stolt av alle søsknene mine inkludert henne – for meg var det et stort kompliment.

De hadde jobbet ganske tett sammen, bare på to forskjellige avdelinger på ASA.

Hun sa videre at hun satt på med meg da megleren ringte meg om at huset i Arendal nå var solgt.

Da snakker vi om året 2006, altså i skrivende stund 14 år etter – da jeg den gangen kjørte for Nettbuss og på TIMEkspressen.

Buss 78 tatt i 2009 på Tingsaker i Lillesand, på vei til Kristiansand.

 

Utrolig for et godt minne på henne, og veldig koselig å treffe henne igjen på den ruta jeg kjørte i dag i Agder Buss.

Hun hadde selv vært i den situasjonen der salg og kjøp av hus var på programmet.

Så hun sa hun kjente den lettelsen på mine vegne da jeg hadde solgt.

Det ble tydeligvis et samtaleemne mellom oss to den gangen.

Jeg skulle jo sagt at jeg kjente henne igjen, men det gjorde jeg dessverre ikke.

Men jeg husker at jeg var ved Kaldvellfjorden i Lillesand da megleren ringte, også det var hun enig i.

Veldig koselig treffe passasjerer igjen og som man kan mimre tilbake i tid med.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg