Var det ei dame

Jeg stod å venta på bussen jeg skulle overta, og ut fra REMA 1000 stod en mann med sin sykkel å venta på klar bane.

Han var ikledd som menn flest dongeribukse, ytterjakke og en hjelm som satt noenlunde greit på.

I det han skulle til å sykle nedover kom der forbi ei velkledd og veltrent dame i en god driv på sin sykkel.

Illustrasjonsbilde

 

Hun hadde ikke å vært på noen butikk og klesstilen hennes sa mye om at sykkelen var en av hennes beste venner – veltrent var vel et passende stikkord.

Mannen tok etter som om han hadde fyr i fua.

I sin iver kunne jeg høre at han mumlet noe for seg selv – mye med seg selv er rettere sagt.

Det kunne se ut som om han ville ta henne igjen, noe jeg tror han fikk slite med.

Alt ble bare bare så komisk.

Jeg tror ikke han tenkte over at noen hørte det han sa med seg selv: – Var det ei dame? – og tok etter henne i retning byen.

 


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg