Trenger du flere barduner

En av mine passasjerer kom en dag inn på bussen.

Han har alltid godt humør, men av og til kan han være litt brisen.

Denne dagen var han brisen, men ikke verre enn at han husket å ta på seg sitt setebelte.

Illustrasjonbilde tatt på vårt depo på Vegårshei i dag 17. April 2026.

 

Jeg vet at han har god sans for humor og når jeg hørte setebelte ble satt på spurte jeg:

– Trenger du flere barduner for å sikre deg!

Han lo godt, jeg tror han skjønte tegningen.

Jeg måtte jo være sikker på at han ikke gled imellom kan du vite.

Han klarte seg heldigvis godt med bare setebelte på.

Frekt sagt vil du kanskje si, men vi to har gjennom årene hatt mange gode samtaler på bussturene han har hatt med meg – vi kjenner hverandre godt.

Ved ankomst gikk han ut med et smil rundt munnen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg