Når den nye veien åpner

Jeg kjørte jo forbi slike skilt noen ganger på mine turer til og fra Arendal.

Og jeg hørte jo at passasjerene også var opptatt av dette.

De fleste vil jeg tro så frem til å få en ny vei på strekningen.

Noen lurte jo også på om bussene bare skal på den nye veien.

– Hva med oss som bor på den gamleveien? – hørte jeg ofte.

Uansett, dette skiltet sa iallefall litt om at tiden nærmet seg.

Illustrasjonsbilde tatt den 06.04.19 – og jeg stod stille når det ble tatt. Er tatt på Bergsmyr i Tvedestrand.

 

Det ble god stemning i bussen da en av passasjerene sa: – Denne veien åpner den toende juli!

Han var nok ikke så opptatt av hvilken trase vi skulle kjøre på.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg