Mamma sladder

– Det er av barn og full folk man skal høre sannheten i fra! – heter det så fint, og det er det mye sant i.

En ung gutt på ti år satte seg i fremsetet og vi kom i prat som vi ofte gjør.

Snøen lava ned den dagen og snø var en del av samtaleemne.

Bilde er tatt 04. Januar 2023, tatt ved utgangen ved Sundsdal og har ingenting med historien å gjøre.

 

Etter hvert kom han frem med en tilståelse – en fortelling rettere sagt.

Husk at han var bare ti år, allikevel forteller han dette som om han var på min alder.

Han sa: – Da jeg var liten sladdet mamma i svingene!

Det hørtes ut som om hun hadde sluttet med det, for han fortalte det som om “det var en gang”.

– Har hun slutta med det da? – spurte jeg nysgjerrig.

Nei da, hun sladder nå også! – svarte gutten.

Fornøyelig med de barna.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg