Litt merkelig svar

En av de eldre karene jeg hadde ombord kjører også bil selv privat.

Han er en alle tiders kar og er en humørspreder når han er ombord.

Vi har hatt mange gode samtaler opp igjennom årene.

På en av turene snakket vi om bilhold og rengjøring av biler.

Det var det naturlig for meg å spørre han om hvilket bilmerke han kjørte selv.

Da svarte han: – Peugeot, tenker jeg!

Illustrasjonsbilde

 

Tenker jeg! – sa han, som om han var usikker på hva han hadde av type bil.

Jeg syntes svaret var noe rart, ja litt merkelig for å si det rett ut – så jeg spurte:

– Du er sikker på at det ikke er en Ferrari du har?

– Nei da, det er en Peugeot 208! – svarte mannen stolt og smilte til meg.

Slike koselige passasjerer som tåler en liten spøk liker jeg godt.

De er med på å lage god stemning i bussen for meg.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg