Innsendt tegning

Det er ikke mye som slår en personlig hilsen.

En personlig hilsen er liksom ikke rettet til noen andre.

Min svigersønn sendte meg denne tegningen som da William, mitt barnebarn har “tegnet”.

“Tegnet” av William Skorstøl (med litt hjelp fra en ansatt i barnehagen)

 

Deler av en chat med min svigersønn, Dag.

 

Det er hverdags-gleder, og som oppmuntrer meg veldig.

Jeg må få legge til en liten detalj til.

Se bilde under.

En bit til av samme chatten med min svigersønn, Dag.

 

Husker William sa det sist de overnattet: – Morfar, jeg er glad i deg!

Slike gullkorn kan jeg leve lenge på.

Husk at gutten er bare litt over 3 år i skrivende stund.

Jeg er takknemlig for å ha en slik familie rundt meg.

Som er der for en – ja vi er der for hverandre.

Hadde vært gøy om han ble bussjåfør.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg