Hva er det nå da

En eldre dame skulle oppdatere sitt verdikort.

Illustrasjonsbilde.

 

Og av en eller annen grunn så fikk jeg ikke opp den menyen jeg skulle ha på billettmaskina.

Det bare glapp ut av meg: – Hva er det nå da?

Da svarte hun like raskt – som en ungdom: – Si det du, ikke vet jeg!

Hun hadde så rett.

Det ble iallefall en god latter der for oss begge, for svaret hennes var treffende og veldig passende.

Slagferdige folk, det liker jeg.

Av og til skulle man tro at en var med på et innøvd stykke i et skuespill.

Noen har alltid en replikk på lager.

Fikk til billettmaskina etterhvert om noen lurte.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg