God kunde

Det var litt lite plass til privatbilene våre på parkeringen i Risør der jeg er stasjonert i skrivende stund.

Parkeringen i Risør 02.04.19

 

I en prat med en av naboene der så var vi begge spente på utviklingen.

De skulle jo bygge nytt der, og den opprinnelige parkeringen var meget innskrenket på den tiden.

Der fantes jo en mulighet til å parkere under broa, noe vi begge snakket om.

– Men der kan de av og til stenge – til fordel for eventuell begravelse! – sa jeg.

– Men jeg løfter bort eventuelle sperringer jeg! – sa mannen jeg kom i prat med.

– Jeg er tross alt over 80 år og er fremtidig god kunde der! – og han smilte lurt.

Det virket som om fremtidige “kunder” hadde litt fordeler i en slik sammenheng.

Jeg skjønte iallefall at da har man et avslappet forhold til døden vil jeg si.

Du for et godt humør på en mann – for meg en stor gledespreder i hverdagen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg