Fine damer kom inn

Jeg hadde med en passasjer som ikke var spesielt flau over at han så på damene.

På et busstopp stod der riktig så mange damer og begeistringen lot ikke vente på seg.

I det jeg åpnet fremdøra for å slippe dem inn sa jeg til Ludvig: – Nå må du lukke øynene!

Illustrasjonsbilde

 

Ludvig rakk ikke å svare og damene på busstoppet var fort inne i bussen, en etter en.

Da fremdøra igjen var lukket og bussen igjen var på hjul sa jeg til Ludvig: – Nå kan du åpne øyene igjen!

Han fikk ikke svart med det samme, men svarte etter hvert som han hadde beskuet dem.

Ludvig stammet frem: –  Jeg har hatt ø-øyene mine å-åpne hele t-tiden, jeg! – og han lo godt.

Det tror jeg der var flere som gjorde.

Jeg var heller ikke i tvil om svaret – for han fulgte med på hver eneste en av de damene i det de kom inn i bussen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg