Fikk et uventa besøk

Det er ikke hverdagskost å få et slikt fint besøk på døra.

Julius Rolf Hanssen har jeg kjent i mange år.

Han var oppe til Vegårshei med ei gruppe til slalåmbakken og etter endt levering hadde han tid til besøk.

Julius Rolf ringte for å høre om jeg var hjemme og det var jeg.

Dermed ble det et besøk jeg satte stor pris på.

Jeg tror også at det var første gang at en buss kjørte inn i vårt nye byggefelt.

Søndag 3. Mars 2024 besøkte Julius Rolf Hansen meg.

 

Julius Rolf begynte på ATS (Aust Agder Trafikkselskap) i 1988 og har vært innom mange poster i bransjen.

Han har også lang erfaring på lastebil, men kom heldigvis tilbake til “rett” kjøretøy etter hvert.

Julius Rolf fikk i en periode kjøring på Helsekspressen mellom Kristiansand, Arendal og til og fra sykehusene i Oslo.

I dag kjører han fast for Sykehusbussen mellom Arendal og Kristiansand.

Julius Rolf er også tilkallingsvakt for Arendal Turbiler og det var derfor han fikk tur til Vegårshei.

Han er en veldig koselig og grei kar, i tillegg er han hjelpsom og han har alltid et smil på lur.

Det er ofte slik at ja-mennesker og blide folk som blir spurt til oppgaver – ja de får seg oppgaver på flere poster i produksjonen.

Julius Rolf har med andre ord også jobbet i vaskehallen i Moland Park, Arendal.

Han var også innom ekspedisjonen på den game rutebilstasjonen i Arendal når de hadde behov der.

Der svarte han på rutetider og ekspederte gods og fraktbrev.

Når Julius Rolf er tilstede er det alltid en glede og god stemning.

Jeg er takknemlig for at der finnes slike bussjåfører.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg