Fikk dette bilde tilsendt

Man skulle ikke tro at man er kommet til 06. November og vi er uten snø og kulde.

Fikk dette bilde tilsendt i dag som et bevis på det.

Bilde er tatt på Torvet i Risør i dag 06.11.20. Bilde ble tilsendt meg av en jeg møtte.

 

Julelysene i gatene er tent, men snøen mangler, og heldigvis sier jeg.

Jeg har mer enn god nok stemning uten snø og kulde.

Vil ønske dere alle en god helg.

Ta vare på hverandre, men vis hensyn i disse korona-tidene.

En telefon til en venn kan være det som skal til for å gi en oppmuntring til noen.

Telefonsamtale smitter ikke korona videre slik jeg har forstått det.

Dermed gir den en god mulighet til å holde kontakt med de du er glad i.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg