Det går helt greit

– Ja nå er du tilbake, Alf Otto! – sa en av mine faste passasjerer som den gangen jobbet på en verna bedrift.

Illustrasjonsbilde

 

Jeg hadde da hatt en uke ferie og det var en stund siden vi hadde sett hverandre.

– Koselig at man er savnet! – tenkte jeg, men jeg ble litt i tvil om han hadde savnet meg allikevel.

For da jeg spurte han: – Var det trist å ha meg tilbake? – svarte han: – Det er helt greit!

– Ja det var såpass greit ja! – svarte jeg tilbake og begge lo.

Det sies at det er fra barn og fulle folk at man får høre sannheten fra.

Jeg tror kanskje det kan gjelde enkelte som jobber på en slik bedrift også – det er da en ikke må ta seg selv så høytidelig.

Kan noen le på min bekostning så er det verdt det, for det ble en god latter for oss der foran i bussen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg