Det lukta så

En passasjer kom inn – sniffet litt med nesen og sa ganske så engasjert: – Det var noe veldig å her lukta pølse!

Følte nesten det var nummeret føre han gikk opp i fasett.

Passasjeren på første rad var rask og tok på seg skylden og svarte: – Det er jo ikke så rart!

Hun kremta litt og svelget, og fortsatte sitt modige svar: – Jeg har spist pølse!

Litt avslørende også, for passasjeren satt jo med en stubb igjen av pølsa i hånda.

Det er ikke så godt å få gjengitt det med bare ord og bokstaver her, men jeg måtte trekke litt på smilebåndet da det skjedde.

Verre var det da jeg fant ei halv flaske øl bak i bussen, og som var blitt stående igjen i bussen på endestasjonen.

For da jeg på tur til søppeldunken klarte å søle en skvett på buksa mi – ble det lukt av det også.

Da var noen som sniffa kan du tro!

Men jeg tror de fleste trodde på meg på at jeg var helt edru, og var skikket til å kjøre bussen videre.

Tenk om jeg hadde hatt problemer med flaska til vanlig liksom.

Viktig med rett lukt tydeligvis.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg