Dele med andre

Ei lita jente kom stolt og opplagt inn på bussen en tidlig morgen.

Den dagen skulle klassen ha tur, og nista var bytta ut med pølser og brød.

– Oij, det blir koselig! – svarte jeg, i det jenta satte seg og tok på seg sitt setebelte.

– Jeg har med fire pølser!

– Klarer du så mange?

– Nei, men jeg må alltid ha med slik at jeg kan spandere om noen ikke har!

I ettertid fikk jeg sagt dette til moren.

For dette gjorde så inntrykk på meg.

Og til svar fikk jeg: – Hun er bare slik, det er slik hun vil ha det!

Litt å tenke på i ens hverdag.

De skal ikke gamle være…!!


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg