Stor forandring

Det er et krydder i hverdagen når en ser at ens passasjer har fått det godt.

Pga tidligere samtaler – så vet jeg at denne personen har vært igjennom mye!

Diverse fengselsbesøk!

Han har vært tidligere stoffmisbruker,  og nå møte han glad, fornøyd og fri fra dette.

Han kom med et glimt i øye, pent kledd og var som en annen person å se til.

Før han forlot bussen tok han seg tid til å fortelle at han hadde fått seg jobb!

Han hadde fått seg ei kjekk og god jente, som både var glad i han, og ei som han kunne være glad i – og stolt av.

Skulle ikke tro det var samme personen.

Jeg blir glad når ungdommene tar grep og får livene sine i rett ordning.

Mitt tips: – Velg dine venner med omhu!


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg