High five

En dag kom jeg til et busstopp der tre ungdommer sto å venta på bussen.

Jeg stoppet, og inn kom bare en av de tre guttene.

– Skal ikke de to andre være med? – spurte jeg.

– Nei! – svarte gutten.

– De bare følger meg til bussen!

Men bak han kom også den andre gutten inn.

Jeg lurte litt, siden den første gutten sa at han skulle reise alene.

– Jeg skal ikke være med! – sa den andre gutten.

– Jeg måtte bare inn for å gi deg en high-five, Alf Otto, siden jeg så at det var deg som kjørte!

Den gutten gikk ut igjen når high-five var gitt, og etterlot seg en glede og et stort smil hos meg.

Flotte gutter, kan leve lenge på slikt.

Sånne stunts lyser opp hverdagen min.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg