På stående fot

Vi bussjåfører får en del spørsmål fra våre reisende, inkl fra små barn.

Noen lurer på rutetider, noen på priser og om hva som lønner seg.

Og en ung gutt, slagferdig sådan – spurte meg om noe jeg ikke kunne svare på.

Av og til må man sjekke ting før man svarer med sikkerhet.

– Kan ikke svare på det på stående fot! – sa jeg.

– Men da kan du jo svare! – fortsatte denne unge gutten.

– For nå sitter du!

Godt svart!

Kunne ikke annet enn å dra på smilebåndet der jeg satt å kjørte min buss.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg