Pen jente

Før i tiden så hadde jeg med meg ei jente som ofte ble sittende noen minutter etter ankomst Arendal for å prate litt.

Når en sees så skjellen så var det koselig når en fikk muligheten til å slå av en prat.

Det er det samme for meg hvilket kjønn eller alder de har – bare en har litt tid til overs og at en har noe felles å prate om.

Hun her stod ikke bakerst i køen når Han der oppe delte ut sitt utseende til henne.

Illustrasjonsbilde

 

Jeg kunne ikke annet enn å smile da hun en dag gikk ut av bussen.

For i framdøra møtte hun en som skulle ha tak i meg – en som plutselig stod å venta.

Synet på den mannen det var ubetalelig, han fikk rett og slett hakeslepp.

Det så ut som hun gjorde inntrykk på han, ja et godt inntrykk også – det var som om han gikk noen sekunder i sjokk.

Etter hun var reist sa han bare, og nesten i fasett: – I all verden! – i det han så langt og lenge etter henne.

Jeg kan si deg at det tok litt tid før jeg kunne prate til han og få kontakt.

Det ble iallefall en god latter på oss begge når jeg til slutt fikk han i tale.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg