Har aldri gjort dette før

Jeg kom til Grønningveien i Risør og der stod en meget glad gutt.

På lang avstand kunne jeg se en liten gutt stå å hoppe når bussen kom, ja det var en glede å spore som ikke er lik for alle.

Da døren på bussen ble åpnet kunne reisefølge fortelle at dette var Fabians første tur med buss – han hadde aldri gjort dette før.

Fabian, snart 3 år – tatt på Tollboden i Risør.

 

Jeg blir så glad når jeg får være den aller første bussjåføren en person sitter på med.

Lørdag 07. November i 2020 var hans første busstur.

Fabian blir i skrivende stund snart 3 år.

Han satt så fint i sitt sete, holdt bussbilletten for sin mamma med stor glede – tok sitt ansvar med stor bravur.

Jeg er takknemlig for slike passasjerer.

Velkommen igjen, Fabian!

 

Bilde er lagt ut med tillatelse.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg