På konsert i Oslo spektrum

I oktober 2009 hadde jeg gleden av å kjøre ei gruppe til konsert i Spektrum.

En fantastisk opplevelse på alle vis.

Det er noe med det å få høre så fin musikk live – musikk som er midt i mi gate.

Og den gruppa jeg hadde med meg var også en gruppe jeg kjører mer enn gjerne om igjen.

Bilde er tatt den 17.10.09 Her står jeg på utsiden av Frikirken på Songe.

 

Husker at lederen i gruppa hadde sett føre seg en parkeringsavgift som var mye høyere enn det det ble.

Jeg hadde fra tiden på Sørlandsekspressen telefonnummeret til vaktlederen i Oslo, og via han fikk jeg tildelt en trygg og god parkering til en mye lavere pris.

Bilde er tatt den 17.10.09 Konsert med Bill Gaither i Oslo Spektrum.

 

Tror ikke jeg betalte mer enn 100,- for tiden vi var der med bussen vår.

Det er gøy når man får til noe andre drar glede og nytte av.

Og supert var det når jeg kunne slippe dem av i kort gangavstand fra Spektrum.

Slike konsert-turer er til oppmuntringer for meg i lang tid etterpå.

Gode minner å ta vare på.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg