Medbrakt kjøkkenstol

Jeg måtte le litt her om dagen.

En av mine passasjerer satt å venta på bussen på en medbragt kjøkkenstol.

– Skal si du har rigga deg til! – sa jeg til passasjeren i det han kom inn døra.

Han svarte: – Ja, jeg kunne like gjerne sitte her å vente på bussen i stedet for ved kjøkkenbordet hjemme!

Han gav uttrykk for at på busstoppet var der mer å se på enn hjemme, så da ville han sitte godt.

Jeg har flere ganger smilt av denne stolen og på det han sa.

Her er stolen, klar til bruk på busstoppet. 

 

Stolen stod der fremdeles i skrivende stund og har vært stadig i bruk.

På vei til jobb en dag måtte jeg bare gjøre et stopp og få tatt et bilde av den.

Hadde så lyst å dele dette med deg.

 

Skrevet med tillatelse av stoleieren.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg