Noen innlegg kan jeg fint leve med

Jeg kom hjem og fikk se at jeg var blitt tagget i et innlegg på Facebook.

– Åh nei, ikke nå igjen! – tenkte jeg.

Der er jo så mange innlegg man blir ufrivillig tagget i, fryktelig irriterende for å si det rett ut.

Jeg snakker da om tagging i innlegg som består av spam.

Denne taggingen her var noe helt annet.

En kollega av meg i et annet selskap hadde sett ei som hadde tatt bilde av meg og skrevet noen ord om bussjåføren i en lukket gruppe.

Dette jeg deler i dag ble lagt ut på en Facebook side jeg selv ikke er medlem av, og hadde i utgangspunktet ikke tilgang til å kunne få sett det.

– Takk til han som fikk meg til å se dette!

Jeg får si som en kjent artist sa en gang da jeg skrytte av han og hans gitarspill: – Dette tåler jeg vell å høre!

Bildene er lagt ut med tillatelse. Bilde er tatt på Grenstøl i Tvedestrand.

 

Å få en slik tilbakemelding varmer og oppmuntrer.

Det betyr ikke at jeg er noe bedre enn andre, absolutt ikke – det er ikke derfor jeg poster dette.

Må bare si tusen takk for innlegg og for taggingen til min kollega.

De ordene som omhandler skryt her for stå for den reisendes regning, men koselig var det.

Alle trenger å bli sett i hverdagen!

Der har jeg også noe å strekke meg til over for de menneskene jeg har rundt meg.

Bare det å kunne spandere på et “Hei” og et smil – det koster så lite, men betyr så mye for den som får det.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg