Av og til er livet bare herlig

Av og til er livet bare herlig.

Jeg er heldig som har et rullende kontor, og jeg har til tider en utrolig fin utsikt.

Alle, inklusive meg har sikkert litt motgang i blant!

Det er helt normalt, men da er det ekstra viktig å fokusere på alt som kan gi en selv glede.

Bilde er fra turen rundt Krana i Risør, tatt 02.04.19. Jeg kan opplyse om at jeg stod helt stille da dette bilde ble tatt og jeg var helt alene i bussen om du lurte.

 

Blir så takknemlig for slike gullkorn som jeg får tilgang på slik som dette.

Det er med på å oppmuntre meg i min hverdag, pluss selvfølgelig de jeg møter på min vei er til stor oppmuntring.

Enten det er kolleger, passasjerer, sist men ikke minst min egen familie – jeg er takknemlig for dere alle.

Alt dette gir meg gode input i min hverdag.

Av og til er det viktig å sette fokus på alt som gleder.

Setter man fokus på det som bare er trist vil det fort kunne ta bort gleden og pågangsmotet i hverdagen.

Først for en selv, men det kan fort smitte over på de rundt en også.

Et tips: –  Det kan også være lurt å velge å ta alt opp i beste mening!

Det vil kunne spare en for mye ergrelser og tankekjør.

Dette er tips og råd som jeg prøver å ta til meg selv også.

For jeg ønsker å ha glede og pågangsmot i min hverdag, og kanskje et smil og et “hei” til de rundt meg.

Det koster så lite, prøv så skal du se.

Du skal ikke se bort ifra at du får et smil tilbake.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg