Dette tok Tvedestrandsposten tak i

Fikk en hyggelig henvendelse fra lokalavisa Tvedestrandsposten her om dagen.

De hadde fått med seg at jeg delte en oppfordring på min private Facebook.

Oppfordring gikk/ går ut på å anskaffe seg refleks.

Noe alle som ferdes langs veien burde anskaffe seg fortest mulig.

Og har man ikke refleks på seg, så for all del: – Bruk lyset på mobilen!

En god hjelp i seg selv nå i høstmørket.

Prøv å kjør med nærlys, kanskje møte biler som blender litt, og man har tåke og regn.

Da er mørkkledde personer nesten som ikke synlig.

Legger ved linken til innlegget som Tvedestrandsposten la ut på nettutgaven.

Tvedestrandsposten var greie å åpna dette innlegget for alle, selv for de uten abonnement.

Det vil si alle kan få lest dette, og høre min video-snutt.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

2 kommentarer
    1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge bloggen det hadde vert kjempebra 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg