Skal jeg be dem kysse deg

Hadde med meg for lenge siden to passasjerer som jobber på en verna bedrift.

Jeg har hatt så mange koselige samtaler og opplevelser med dem, ja de beriker meg på en spesiell måte.

Ikke at jeg ler av dem, men det er lett å smile sammen med dem.

De har et humør som smitter fort over til meg, ting er liksom så lettvint.

Guttene der de går skjellen rundt grøten.

På et busstopp kom der inn noen flotte jenter, og det gikk ikke upåakta hen for de to.

Jentene ble tydeligvis tatt inn på de sin radar og fanget opp for dem begge

Da jentene hadde satt seg og bussen var i gang igjen – kom det fra den ene: – S-skal jeg be dem k-k-kysse deg?

-N-n-nei, jeg er a-a-allergisk! – svarte den andre og nesten higa etter pusten.

Illustrasjonsbilde

 

Tror det ble litt sterk kost for dem, men de begge lo – de lo godt.

Det er ikke lett å ikke smile da.

Spørs om han ikke kunne tenkt seg et aldri så lite kyss selv – han som spurte.

Alle ting begynner med en tanke vet du.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg