Fotballkamp på Sør Arena

Husker jeg ble spurt om å kjøre ekstra i forbindelse en stor fotballkamp på Sør Arena i Kristiansand.

Nå er ikke jeg fotballinteressert, så jeg kan ikke si deg hvem som spilte og når dette eksakt var.

Illustrasjonsbilde

 

Husker bare jeg hadde bussen min full til tider.

Min daværende sjef var lur og parkerte et godt stykke unna selve stadion med sin privatbil.

Han og kona ble mine passasjerer på en av turene jeg hadde.

Det var litt fornøyelig å se at de måtte stå, ja de sto trangt.

For det er jo slik at de med fribilletter måtte gi plass for de som hadde betalt.

Jeg likte at han fikk se at vi hadde fulle busser og vi var flere busser i følge på en og samme avgang den dagen.

Vil tro at en sjef likte å se at pengene rant inn til selskapet.

Klart at det hadde vært best om alle fikk sitteplass, for all del, men da hadde de ikke blitt med på den turen min.

For det var skarer med folk når kampen var over.

Alle skulle hjem – det myldra med folk i Kristiansand.

Min buss ble smekk-full og jeg tror de andre bussene også ble fullastet.

Utrolig gøy opplevelse i allefall.

Jeg liker når en er til nytte.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg