Stort behov for å ta en selfie

På lang avstand så jeg noen unge jenter stå i busslommen å ventet på bussen.

Det var tydelig at den ene av dem hadde veldig stort behov for å ta en selfie.

Illustrasjonsbilde. Bilde er tatt ved Snaresund 03. Mars 2015.

 

Da jeg kom nærmere så jeg at det var mange forskjellige positurer og smil, trutmunn og øyer som blunket opp og ned.

Hun begynte da å få dårlig tid, for der kom jeg og hele gjengen med de unge jentene skulle jo være med meg.

Da siste jente og fotograf var i fremdøra var mobilen lagt på plass i hennes jakkelomme.

Jeg spurte litt undrende: – Ble det noen gode bilder?

Tror ikke hun skjønte at omverdenen hadde sett det.

Til å begynne med tok det et sekund eller to før hun tilsynelatende oppfattet hvilke bilder det var snakk om.

Det virket som om hun ble litt flau for å si det rett ut.

Fotograferingen var godt synlig for oss som kom kjørende – mer enn hva hun selv var klar over.

Hennes iver på å ta bilder av seg selv gjorde at hun skjønte nok hvilke bilder jeg mente.

Heldigvis tok hun det med et smil.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg