Så skal du få se brystene mine

Det er litt av en overskrift vil du kanskje mene, men det var litt heftig også det jeg skal fortelle deg i dag.

Her venter jeg på varer ved rutebilstasjonen i Arendal, i buss 55 til TBR.

 

Jeg stod i Arendal og skulle laste bussen med varer som skulle innover til de indre bygder.

Da kom der ei dame bort til meg og som lurte på om jeg kunne låne henne hundre kroner.

Jeg svarte: – Dessverre, det kan du ikke!

Tror du hun gav seg?

Nei da, for da fikk jeg et nytt tilbud: – Kan jeg få låne femti kroner da, så skal du få se brystene mine!

Før jeg rakk å besvare hennes tilbud og forslag drog hun opp sin skjorte og der kom der frem to store hengende bryst til offentlig beskuelse.

Jeg og han som skulle sende varer med bussen ble stående helt å måpe.

– At det går an! – sier jeg.

Tenk at noen kan finne på noe slikt.

Dette her fortalte han med varene senere for sine kamerater i fotballklubben og de fikk seg en latter som jeg tror de husker enda.
Dagen derpå sa han at de lå under bordet og lo seg nesten skakke.

Du vet – vi trodde nesten ikke våre egne øyne.

Jeg kan love deg at skjorten hennes kom fort på plass og hun dro derfra uten noen gevinst for sin opptreden.

Du kan si at jeg hadde ikke lyst til å gi henne penger til mer å drikke på heller.

Etter oppførselen å bedømme hadde hun allerede mer enn nok drikke på innsiden.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg