Nei så gammel er jeg ikke

På spørsmål på hvor gammel jeg er så har jeg mye moro med å spørre tilbake: – Hvor gammel tror du jeg er?

Kan jo for orden skyld si at jeg fyller år i denne måneden, og blir kun 52 år.

Jeg holder meg godt, føler det iallefall slik selv.

Da mannen på bussen skulle tippe sa han: – 2020!

Illustrasjonsbilde

 

– Oij, hva mente du med det? – spurte jeg.

Jeg stilte han et par påfølgende spørsmål: – Hvor gammel tror du jeg er – tror du jeg er over 20?

– Du er nok 77 år! – fikk jeg til svar og han lo godt.

Det kom kontant, og han lo enda mer.

Jeg var rask til å korrigere han og gi de rette tallene i “luka”.

Fint når noen kan le på min bekostning.

Jeg liker når noen har sans for humor.

Vi trenger litt stemning av og til – også på bussen.

Vil presisere at den dagen jeg er 77 år – da kjører jeg ikke buss.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg