Måtte innom i Lillesand

Jeg kom kjørende fra Kristiansand.

Er ikke sikker på om det var i tomkjøring med Kystbussen.

Husker bare at jeg måtte innom avdelingen i Lillesand for påfyll.

Om det var kjølevæske eller diesel som var i manko er jeg ikke sikker på, men jeg husker bare at jeg ble så godt tatt i mot av de i Lillesand.

En av dem som da jobbet der var Torjus Bråten.

Torjus Bråten. Bilde er lagt ut med tillatelse.

 

Torjus var avdelingsleder der på den tiden.

Husker bare at det var som å komme “hjem”.

Han fant frem de remedier jeg trengte og kaffe til sjåføren.

Husker at der var en god stemning, og jeg følte meg stolt av å være en del av det firmaet – selv om jeg da var under avdelingen i Arendal.

Det er så fint å ha gode kollegaer rundt seg, og som vil hverandre bare det beste.

Slik sett har jeg alltid vært heldig gjennom alle år.

Det er ikke rart at jeg trives så godt som bussjåfør.

I alle yrker er det en god ting å kunne hjelpe hverandre, snakke vell om hverandre.

Det gjør oss sterke og sammensveiste – samme i hvilket yrke vi har.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg