Jeg takler ikke mange beskjeder

Dette var nok en setning som flere kunne brukt.

To skolegutter satt å pratet seg imellom på vei hjem fra skolen.

Der var kommet litt snø på Vegårshei 2. Januar 2024.

 

Som tidligere nevnt i tidligere blogginnlegg så er det en underholdning i seg selv – det å få høre de små prate.

Jeg kunne ikke unngå å blande meg inn i samtalen da den ene skolegutten sa: – Jeg takler ikke mange beskjeder!

– Liker du ikke å få flere oppdrag på en gang? – spurte jeg.

Han svarte: – Jeg klikker om jeg får mer enn en ting om gangen som jeg må gjøre!

– Hva om en av dine foreldre sier: – I kveld skal vi på kino og etterpå en tur på Mc Donald’s!

– Åhhh jo, slike beskjeder kan gå fint, for da må jeg ikke gjøre noe selv!

En må jo for så vidt det, men kino og Mc Donald’s er kanskje litt mer lystbetont og lettere å takle.

Han kunne tydeligvis takle mer en bare en ting om gangen.

Det virket som om han alt var på vei til sin bestilte Big Mac, Mc Flurry og en iskald milkshake med sjokoladesmak.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg