Jeg liker å trekke

Det er ikke fint å trekke på folk, jeg vet det, men av og til faller jeg for fristelsen.

En ung gutt satt å sang til den musikken han hadde på øre og det var ikke vanskelig å høre å hvem han hørte på.

Bilde er tatt 15. Februar 2023  og er tatt fra mitt rullende kontor her på Tveit i Åmli, men har ingenting med denne historien å gjøre.

 

Jeg kunne selv høre at det var Jahn Teigen og sangen var tydelig “Optimist” han lyttet til.

Han sang med av full hals og blåste i om andre i bussen hørte på.

Da sangen var ferdig og jeg regnet med at han kunne høre meg sa jeg til unggutten: – Så dumt at du ikke liker Jahn Teigen!

Da skal jeg si deg at jeg fikk greie på hva han likte, for Jahn Teigen var han veldig glad i – det skulle jeg vite klinkende klart.

Jeg turte ikke å “misforstå” noe mer da, for man må likesom kjenne sine grenser.

Heldigvis var vi like gode venner etter endt tirring.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg