Enkelte av de som springer langs veien

Jeg har lagt merke til at enkelte som er ute å går tur langs veien setter opp hastigheten når de får se bussen.

Opplevde det senest her om dagen.

– Er det bare for å imponere oss som kommer? – har jeg ofte tenkt på.

Jeg har kunne sett de gå rolig på lang avstand, men plutselig når de ser bussen komme så er det enkelte av de som springer langs veien.

Har ofte lurt på: – Er det tilfeldig?

Illustrasjonsbilde- Bilde er tatt på vei ut fra Risøya den 16. Juni 2023.

 

Så har du de som etter at bussen har passert dem – så snur de.

Jeg ser dem ofte i speilen: – Skulle de ikke trimme lengre – var trimturen allerede over?

Så har du syklistene!

Kunne de bare la være å ta en hel bilbredde når de er ute langs veien – gjerne brukt sykkelstiene der de finnes.

Noen av dem tar mere plass enn en hel trailer.

Jaja, det var bare noen refleksjoner fra mitt kontor på hjul.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg