Det er nok meg du kjenner lukten av

En av mine passasjerer trengte litt hjelp når han skulle ombord.

Kjente han godt.

Vi kunne virkelig tulle og tøyse med hverandre uten å være redd for at den andre part ble lei seg.

En dag kom han med ei flaske brus som han drakk ifra og som var nesten tom ved ombordstigning.

Illustrasjonsbilde

 

Jeg fyrte litt som jeg av og til gjør og spurte: – Er du hard på flaska i dag?

– Åh, det er bare brus! – svarte han og flere i bussen smilte.

– Ja, de sier de alle! – svarte jeg tilbake og blunket til de bak.

Men da var der en dranker et par rader bak som svarte: – Det er nok meg du kjenner lukten av, sjåfør! – han riktig gjorde seg til kjenne.

Han bad om unnskyldning – han fikk liksom ikke med seg det at det hele var bare vas fra min side og ment til en helt annen person.

Godt det ble oppklart under turen.

Det ble iallefall en god stemning der foran i bussen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg