Måtte på do, men på feil toalett

Jeg hadde kjørt tur til Gautefall.

Gautefall 09.02.08, jeg kjørte den hvite i midten.

 

Imens passasjerene rant i bakken brukte jeg tiden til å kose meg med god mat på hotellet sammen med gode kolleger.

Også de var der i samme ærend.

Savner litt de turene – for de turene var alltid så koselige på alle vis.

På en av turene nedover igjen mot Arendal kjente jeg jo litt på det at det hadde blitt litt vel mye kaffe.

Allerede i Åmli meldte dette seg, men jeg liker ikke å gjøre dette langs veien for å få de dråpene ut, så jeg fortsatte som om igjenting hadde hendt.

Synes også det er litt greit å få vasket hendene etter et slikt besøk.

Kjente jo etterhvert når jeg passerte Fianesvingen, for å ikke snakke om Harebakken på at dette snart måtte ordnes.

Siste stopp for avstigning var jernbanestasjonen i Arendal – da bare måtte jeg.

Jeg tok opp lukene og sa takk for turen til de som gikk ut, og håpet på at ingen skulle ha en lengre prat etter endt tur.

Normalt så liker jeg jo å slå av en prat etter endt tur, men det ble det ikke tid til da.

Jeg sprang bort til toalettene, la på penger på herretoalettet, men den låsen virket ikke – den ville iallefall ikke opp.

Noe i den hadde kilt seg – kan du tenke deg, for en uflaks.

Da var det for meg bare en ting å gjøre, det var å betale meg inn på dametoalettet.

Rett og slett gå inn på do, men på feil toalett.

Hadde det vært noe galt med låsen også – ja da hadde mer gått i stykker tror jeg.

Da kunne “sikringen” gått.

Jeg hadde heldigvis hele rommet for meg selv.

Men kan du tenke deg for en situasjon, jeg glemmer det aldri.

Fort gjort å få i seg for mye kaffe i godt selskap.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg