Gaven jeg fikk

Å få en innpakket gave levert i bussen er ikke en hverdagskost.

Men du som det oppmuntret.

Denne kom en passasjer inn med når jeg stod i Arendal.

Man kan bli stum av mindre, en veldig uventa gave å få.

Så fin måte å ønske en person en fin dag på.

For dagen den ble fin den, det husker jeg.

Innholdet var også veldig godt.

Det rare var at jeg hadde ikke gjort noe ekstra for denne personen.

Allikevel fikk jeg denne.

Kun gitt som en oppmuntring, og det gjorde inntrykk.

Jeg tok pakken med meg hjem.

Og delte innholdet med familie, og med venner vi fikk senere på besøk.

Knallgodt til kaffe.

Takknemlig for omtanke, og for medmenneskelighet.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg