Hellbillies spilte opp på ankomst

Jeg kom frem til den gamle rutebilstasjonen i Lillesand.

Det var på den tiden vi kjørte ned til byen.

Bussen var full av koselige passasjerer, og mange var feststemte.

I det jeg satte på handbremsa og åpna dørene – startet Hellbillies sitt show.

Skulle tro de venta på oss.

De som gikk av bussen gikk rett i dansemodus.

Illustrasjonsbilde

 

Det var nesten som om det var planlagt.

Husker sola skinte fra klar himmel og jeg måtte smile, for det var så godt timet.

Legger ved en sang som Hellbillies synger.

Åpne bare linken i YouTube.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg