Vaksinert med grammofonstift

Noen av oss har en engen evne til å snakke mye.

Jeg er nok en av dem i så måte.

Men jeg kunne ikke dy meg å smile litt da en av byens passasjerer gikk ut av bussen.

For da var det en annen reisende som sa følgende: – Hun der er vaksinert med grammofonstift!

Illustrasjonsbilde

 

Så får det være hans utsagn og hans mening.

Men jeg liker det når folk kan prate på bussen – turen går fortere da.

Selv om enkelte kan bli litt overgitt på den bak eller den som sitter foran når de selv vil sove.

Uansett ikke godt å gjøre alle til lags.

Kan nevne at noen head-sett burde vært bytta ut med noen som er mer lyd-dempende.

Det kan jeg være enig i.

Kanskje skru ned lyden på “fela” er også en mulighet.

Men er det en busstur på dagtid så bør man kunne tåle litt lyd og prating fra sine med-reisende.

Jeg ønsker iallefall at alle skal trives ombord når jeg kjører, og ønsker at folk skal se med glede på å komme tilbake til nye turer.

Det er mitt mål og mitt motto.

Husk refleks er du snill, så får du også del i turene langs veiene våre.

Lyset på mobilen din er også et godt verktøy vi sjåfører ser godt.

Det øker sjansene for å bli sett i tide – enten du skal med bussen eller bare går tur langs veien.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg