Kan jeg få kjæresten min tilbake

Tidlig i min karriere som bussjåfør hadde jeg av og til kjøring på nattbussen.

Bakerst i bussen satt det seg en kar, og som tydeligvis hadde opplevd en aldri så liten kjærlighetssorg.

Men mobilen var oppfunnet, og da han endelig fikk kontakt via den – ja da glemte han fort at hele bussen kunne høre på.

Med sterk og klar røst – gav han tydelig uttrykk for at han ville snakke med sin store kjærlighet.

– Jeg må få snakke med, Mia!

Denne setningen ble gjentatt en rekke ganger.

Det var tydeligvis ei søster som tok telefonen, og stakkaren i baksete bad på sine kne.

– Jeg må få snakke med, Mia!

Da hans ønske var blitt stilt mange nok ganger – kom tydeligvis rett person i røret, og hun var klar for en samtale med han.

Det var en letta mann som bad tynt om nåde for sin oppførsel.

Om han fikk Mia tilbake – ja se det fikk vi ikke vite.

Men han skal ha for innsatsen.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg