Kan du spille noe fin musikk for oss

Jeg hadde laset opp i Kristiansand og var straks klar til avgang.

Illustrasjonsbilde

 

Da kom der inn to feststemte damer og som satt seg rett bak meg.

Den ene spør så fint om jeg ikke kunne spille litt fin musikk for dem.

Men siden dette var en buss med passasjerer og med ulike behov for å slappe av, så var ikke det så greit.

Noen ville kanskje jobbe litt via pc på turen, så jeg valgte å ha det litt rolig over høgtaleren.

Litt motvillig så skjønte de det.

For stillhet det kan alle forholde seg til – iallefall de fleste.

Men plutselig så ringte min mobiltelefon, og ringelyden min er en fin countrymelodi.

Da skal jeg si de våkna de damene.

De trodde et øyeblikk at jeg hadde gått tilbake på mitt ord, så de snudde seg og roper bakover i bussen: – Ohoi, nå er det fest gutter og jenter!

Men jeg kan love deg at introen til festen stilnet like fort som jeg besvarte den som ringte, selvfølgelig med handsfree – om du lurte.

De hadde iallefall et godt humør – inntil de sovnet.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg