Savnet annonsering ved bussbytte

Jeg hadde ofte med meg en som trengte litt hjelp i hverdagen.

På vei til jobben hans sa han til meg: – Du har glemt å ta mikrofonen i dag, Alf Otto!

Han hadde for så vidt rett i det, for jeg pleide å si i fra om bussbytte på førstkommende busstopp den gangen.

– Kan ikke du ta det for meg? – spurte jeg litt på fleip.

Han var ikke sen med å benytte anledningen.

Illustrasjonsbilde

 

Han rensket halsen og sa følgende uten mikrofon: – Hei, hei, alle sammen, jeg heter Alf Otto!

Heldigvis så hørte passasjerene at dette var ikke meg, for jeg begynte aldri slik når jeg tok mikrofonen.

Det ble uansett en god stemning der foran, mange lo godt – såpass at for han så stoppet det hele opp.

Jeg fikk tillagt litt mer på informasjonen og la til at det ble bussbytte for de som skulle videre i mot Arendal.

Dette var noe jeg kunne merke gledet han veldig.

Av og til må man få lov å glede en på den måten – i allefall når det bare er noen få av de faste passasjerene ombord.

Det skal ikke så mye til for å glede en annen person.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg