Så fint når man har felles interesser

Jeg kan ikke legge skjul på at jeg liker det veldig godt når ungdommene vil sitte foran og vil prate med meg.

Bussturen og hverdagene mine går så utrolig fort da – ekstra fint er det når jeg har felles interesse med dem.

En gutt jeg ofte har med meg har musikk som sin interesse, gitar og trommer er hans favoritt-instrument.

Han viste meg et YouTube klipp, og jeg kjente igjen denne gitaristen før jeg leste navnet hans.

Illustrasjonsbilde

 

Bussen stod stille da om noen lurte.

Jeg vil gjerne dele et av klippene av denne gitaristen her.

Fantastiske karer.

Både han som var med meg på bussen og denne gitaristen i klippet – fantastiske personer begge to.

Du bør kunne litt engelsk, for teksten her er det litt verre med – i allefall for min del.

 

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt dette klippet.

Jeg ble så glad for at denne unge gutten på bussen hadde oppdaget spilleferdigheten til Tommy Emmanuel.

Gjerne ta deg tid når du har ro og fred rundt deg, ikke minst god tid – hør dette fantastiske stykke.

Hør gjerne også på hva Tommy sier og gjør før han opptrer.

Legg merke til gleden Tommy viser – en væremåte til etterfølgelse for meg.

Tema musikk og tema om hund er blant annet en fin måte til å skape god kontakt med andre mennesker på.

Det er kontaktskapende.

Fantastisk fint yrke jeg har fått som får være bussjåfør.

Som får del i slike gode samtaler med så mange forskjellige mennesker i alle aldre.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg