Nå skal de visst grave bort hele veien

Jeg kan ikke unngå å si at jeg liker jobben min som bussjåfør veldig godt.

Liker å få den daglige kontakten med de reisende.

Noen har jeg daglig med og enkelte av dem kjenner man på sett og vis.

Jeg vet at enkelte av dem tåler litt tull og tøys, så det passer jeg på å utnytte til tider.

Nede ved Risør holdt de på å grave opp for å få en kum og nye rør under jorden, faktisk en ganske stor jobb.

Illustrasjonsbilde

 

Da sa jeg til en av mine unge gutter ombord: – Nå skal de visst grave bort hele veien!

Jeg må innrømme at jeg tok vel godt i, for jeg fikk et kontant svar tilbake: – Det får de ikke lov til!

Det var han veldig klar og tydelig på – selv sin unge alder.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg