Jeg slapp ei lita due

Det fleste av oss har vel fra tid til annen sluppet en aldri så liten fis.

Som regel er det ikke noe vi går rundt å sier til de rundt oss.

Bilde er tatt i Sarpsborg den 14. April 2012 i anledning et treff vi hadde for oss i TIMEkspressen.

 

En på bussen hadde behov for å sette ord på sine handlinger og sa: – Jeg slapp ei lita due!

– Hva mener du med det? – spurte jeg noe nysgjerrig, for den hadde jeg ikke hørt før.

Han var ikke snau – så med klar røst svarte han på mitt spørsmål: – Jeg feis!

Rett og slett klare ord for pengene – han gikk ikke rundt grøten kan du si.

Jeg syntes bare at den ble litt god.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg