Hva er dette godt for

Noen ganger har jeg undret på: – Hva er dette godt for?

Har opplevd flere slike merkelige greier og dette er en av dem.

Illustrasjonsbilde. Skal ikke si hvor dette er.

 

Når jeg kommer med min buss så må jeg kjøre over denne trafikkøya, og på toppen av det hele – trafikkøya ligger plassert kun i det ene kjørefeltet.

Dette må ha “kostet mer enn det smaker” som det heter i ordlyden.

Jeg får bare være glad for at der ikke er høyere kantsten der og med skilt om “Påbudt kjøreretning”.

Vi som kjører store biler hadde måttet siktet godt for å komme forbi om det hadde blitt noe av det.

Kanskje det bare er meg som har lurt på hvorfor der er slike innretninger i trafikkbildet – plassert på en slik måte.

Synkront og midtstilt er det iallefall ikke.

– Hva er dette godt for?


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg