Hun likte musikken min

Jeg har ofte på litt fin musikk i bakgrunnen når jeg kjører buss, er jeg alene blir den ofte skrudd opp litt – det må jeg innrømme.

Mange har behov for litt fin musikk når de er på jobb, jeg er en av dem.

Sjåførstolen og rattet er mitt kontor og behovet er like stort der for fin musikk som på andre arbeidsplasser.

Her står jeg klar til å kjøre fotballspillere til kamp i Stavanger 7. Juli 2007.

 

En dag kom en eldre dame på bussen.

Da var musikken svakt på, men ikke svakere enn at hun la merke til den.

– Du spiller så mye fin musikk, Alf Otto! – sa damen i det hun satte seg foran.

– Så koselig at du liker den! – svarte jeg tilbake.

– Du får meg til å mimre tilbake i tid – til den tiden jeg var ung! – sa hun og smilte.

Hun fortsatte med å si: – Jeg har lagt merke til det før også på turer med deg – den fine musikken når du kjører!

Deler en av melodiene med deg som leser her.

Trykk på linken som tar deg til YouTube inn under om du vil høre den selv:

 

Jeg må si at da blir jeg takknemlig og oppriktig glad – slike tilbakemeldinger gjør så godt.

Ikke noe er bedre enn om man kan få være til en liten oppmuntring for noen i ens hverdag.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg