Bestemortreffen

En dag for kort tid siden hadde jeg med meg ei eldre dame.

Hun var tydelig bestemor.

Ikke fordi at hun så gammel ut, men hun snakket så varmt om sine skjønne barnebarn.

Hun skulle snart få ha dem alle på overnatting, fem i tallet.

Og de skulle ut på kino kunne hun fortelle.

De skulle også ut å kose seg på en pizza-restaurant etter hvert.

Og alle barnebarna skulle få kvalitets-tid med bare henne.

Hjemme skulle de spille og bare ha det gøy – men da også sammen med bestefar.

Dette var det de kalte “Bestemortreffen”.

Jeg ble så takknemlig for det hun fortalte i bussen.

Minnene kom fort da mine barn var hos sine besteforeldre.

Nå er det bare gode minner.

Fordi alle besteforeldrene til mine barn er borte i dag.

Men jeg vet at mine barn husker mange gode stunder og øyeblikk fra dem enda.

Slike treff gir gode opplevelser, og det skaper gode minner.

Ble så glad når hun fortalte om sine planer for sine barnebarn.

Håper jeg kan få være en så god bestefar selv – for mine barnebarn.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg