Du, for noen fine damer

En av mine faste passasjerer jeg hadde trengte litt tilsyn på turene med bussen.

Noen av oss sier av og til høyt det man tenker, og det gjorde også denne gutten.

I det jeg skulle bremse opp for en holdeplass – fikk han på avstand se at der stod det flere damer som skulle være med.

Da kom det fra gutten: – Åh, du så fine damer, de var skjønne!

Der var ikke noe i veien med hverken synet eller smaken.

Illustrasjonsbilde

 

Rundt neste sving fikk han se flere jenter, der ei av jentene gikk i sorte og trange treningsbukser – såkalt tights.

Da kunne han informere oss om at han likte jenter med sorte treningsbukser.

– Liker du de med sorte bukser? – spurte jeg.

– Åh ja, det gjør jeg! – sa han, og smilte.

Jeg tror nok at han kunne tenkt seg at de også skulle vært med bussen, men de gikk bare en tur langs vår trase.

Så vi måtte bare være glad for at vi var heldig som i det hele tatt fikk se snurten av dem.

Jeg måtte smile litt av gutten.

Når de ler selv og de som fulgte han også gjorde det, ja da er det ikke godt å la være å dra på smilebandet.

En fantastisk god gutt, som bare er god på alle måter.

Han var til stor oppmuntring den tiden han var med meg på ruta mi.


 

Gjerne følg meg på Facebook.

https://www.facebook.com/countryekspressen/

Om du trykker liker i Facebook-siden (i linken over) – får du oppdateringer fra meg uten å måtte blogge selv.

Bare å dele innlegget videre om du vil.

Best regards, Alf Otto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg